RODO – warunki użytkowania, ochrona danych osobowych, pliki cookie

Wprowadzenie

Polityka prywatności dostarczy Ci więcej informacji na temat tego, w jaki sposób gromadzimy i przetwarzamy Twoje dane osobowe za pomocą naszej strony internetowej https://kupujszybko.pl//.

Kim jesteśmy

Witryna https://kupujszybko.pl// jest własnością Jana Pijavec. Właściciel strony zobowiązuje się do poszanowania prawa do prywatności i ochrony danych osobowych zgodnie z:

Rozporządzenie UE 2016/697 – Ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO

Ustawa o ochronie danych osobowych (ZVOP-1, Dziennik Ustaw Republiki Słowenii, nr 94/07).

Podczas pierwszej wizyty możesz zaakceptować lub odrzucić pliki cookie, które służą do ładowania danych w przeglądarce. Wyrażając zgodę na wykorzystanie, potwierdzasz, że przeczytałeś Politykę prywatności tej witryny i wyrażasz zgodę na gromadzenie i wykorzystywanie danych osobowych.

W przypadku wszystkich pytań lub wniosków dotyczących przesyłania lub usuwania danych możesz skontaktować się z administratorem [email protected]

ZASADY I WARUNKI

Ogólne warunki sklepu internetowego BestnFast zostały opracowane zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów (ZVPot), zaleceniami Izby Handlowej i Przemysłowej oraz Międzynarodowymi kodeksami handlu elektronicznego.

„BestnFast” to sklep internetowy prowadzony przez PJU d.o.o. (zwanej dalej: Spółka), dostawcę usług e-commerce, zwanego dalej dostawcą.

Ogólne warunki handlowe dotyczą funkcjonowania sklepu internetowego BestnFast, praw użytkowników i relacji biznesowych między dostawcą a klientem.

DOSTĘPNOŚĆ INFORMACJI (PODSUMOWANIE PRAWODAWSTWA)

Dostawca zobowiązuje się zawsze przekazywać kupującemu następujące informacje:

  • tożsamość firmy (nazwa firmy i siedziba, numer rejestru),
  • adresy kontaktowe umożliwiające szybką i sprawną komunikację (e-mail, telefon)
  • podstawowe cechy towarów lub usług (w tym usługi posprzedażne i gwarancje)
  • dostępność produktów (każdy produkt lub usługa oferowane na stronie internetowej powinny być dostępne w rozsądnym czasie)
  • warunki dostawy produktu lub wykonania usługi (sposób, miejsce i czas dostawy)
  • wszystkie ceny muszą być jasno i jednoznacznie ustalone oraz należy wyraźnie wykazać, czy zawierają już podatki i koszty transportu
  • sposób płatności i dostawy
  • terminowość oferty
  • okres, w którym nadal można odstąpić od umowy i warunki odstąpienia; ponadto także o tym, czy i ile kosztuje zwrot produktu przez klienta
  • procedura reklamacyjna musi zostać wyjaśniona, w tym wszystkie dane kontaktowe

OFERTA POZYCJI

Ze względu na specyfikę działalności online oferta sklepu BestnFast jest często aktualizowana i zmieniana. Podana cena obowiązuje w przypadku zakupów online tylko w natychmiastowej 100% płatności kartą lub płatności faktury pro forma przelewem bankowym.

METODY PŁATNOŚCI

W sklepie https://kupujszybko.pl// dostawca dopuszcza następujące metody płatności:

  • przez przelew bankowy
  • Przelewy24,
  • kartą płatniczą lub kredytową (Eurocard / Mastercard, Visa)
  •  Paypal

FAKTURY

Sklep internetowy www.bestnfast.pl to sklep przeznaczony jwat do zakupów przez osoby fizyczne (B2C). Za pośrednictwem naszego sklepu internetowego nie realizujemy płatności osobom prawnym (B2B). Jeśli chcesz nawiązać z nami współprace B2B i chcesz kupić większą ilość naszych produktów, skontaktuj się z naszym agentem za pośrednictwem adresu e-mail [email protected] Późniejsza korekta nazwy partnera oraz danych do faktury po złożeniu zamówienia nie jest możliwa.

CENY

Ceny obowiązują w momencie składania zamówienia i nie mają z góry określonej ważności. Ceny obowiązują w przypadku płatności przy użyciu powyższych metod płatności, zgodnie z powyższymi warunkami. W przypadku zmiany ceny przedmiotu podczas przetwarzania zamówienia dostawca powiadomi kupującego. Dostawca dołoży wszelkich starań, aby zapewnić kupującemu niższą cenę lub zaoferować odpowiednie rozwiązanie, które zapewni obopólną satysfakcję. Umowa kupna między sprzedawcą a kupującym zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia przez dostawcę (kupujący otrzymuje wiadomość elektroniczną o potwierdzonym statusie zamówienia). Od tego momentu wszystkie ceny i inne warunki są stałe i dotyczą zarówno dostawcy, jak i nabywcy.

PROCEDURA ZAKUPU

  1. Zamów w kolejce

Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje powiadomienie e-mail o przyjęciu zamówienia do kolejki. Na tym etapie klient ma możliwość anulowania zamówienia pocztą elektroniczną w ciągu 1 godziny.

  1. Zamówienie potwierdzone

Po upływie dwóch godzin od przyjęcia zamówienia w kolejce, ale nie więcej niż 48 godzin, dostawca sprawdza zamówienie, sprawdza dostępność i potwierdza zamówienie lub odrzuca je z uzasadnieniem. Dostawca zastrzega sobie prawo do połączenia z klientem na jego numer telefonu kontaktowego, jeśli to konieczne. Po potwierdzeniu zamówienia oferent powiadamia kupującego pocztą elektroniczną o przewidywanym czasie dostawy. Na tym etapie nieodwołalnie zostaje zawarta umowa zakupu zamówionych przedmiotów między kupującym a dostawcą.

  1. Wysyłka

Na tym etapie towar zostaje zapakowany i wysyłany w określonym czasie. Klient dostaje informuje pocztą elektroniczną lub telefonicznie o wysłaniu zamówienia.

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD ZAKUPU, ZWROT TOWARU

Konsument ma prawo poinformować firmę (na kontaktowy adres e-mail [email protected]) w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, że odstąpił od umowy, bez konieczności uzasadnienia swojej decyzji. Kosztem poniesionym przez konsumenta w związku z odstąpieniem jest koszt zwrotu towaru; towary muszą zostać zwrócone do sprzedawcy nie później niż 30 dni od złożonego zawiadomienia o odstąpieniu od umowy (zakupu). Towar należy zwrócić nieuszkodzony i w tej samej ilości. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jak najszybciej i nie później niż 30 dni po otrzymaniu powiadomienia o odstąpieniu. Sprzedający nie jest zobowiązany do przyjęcia przesyłki z umorzonych lub przesyłek, które nie spełniają ogólnych warunków dostawcy.

DOSTAWA

Sprzedający musi dostarczyć towary lub usługi w obiecanym terminie, które zależą również  od osoby dostarczającej towar. Dostawa paczek realizowana jest przez GLS Słowenia i GLS Polska. Szacowany czas dostawy wynosi od 1 do 4 dni roboczych, czasem ze względu na szczególne okoliczności może być dłuższy. Jeśli nie otrzymasz paczki w ciągu 7 dni roboczych lub w specjalnym przypadku w ciągu 14 dni roboczych, wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected]

Dostawa zamówionych produktów w naszym sklepie internetowym odbywa się w możliwie najkrótszym czasie i zależy od dostępności produktów. Produkty zostaną dostarczone na adres podany podczas rejestracji lub procesu zakupu, zalecamy wskazanie adresu, na którym powinieneś być w godzinach porannych. Zalecamy również zapisanie numeru telefonu komórkowego, pod który można się skontaktować z kurierem. 

PRAWO DO PRYWATNOŚCI

Dostawca zobowiązuje się do trwałej ochrony wszystkich danych osobowych. Będą one wykorzystywane wyłącznie do przesyłania materiałów informacyjnych, ofert, faktur, własnych badań i analiz oraz innej niezbędnej komunikacji. W żadnym wypadku dane użytkownika nie będą przekazywane stronom trzecim.

KOMUNIKACJA

Dostawca może skontaktować się z użytkownikiem za pomocą środków porozumiewania się na odległość tylko wtedy, gdy użytkownik nie wyrazi wyraźnego sprzeciwu. E-maile reklamowe muszą zawierać następujące elementy:

– muszą być wyraźnie i jednoznacznie oznaczone jako komunikaty reklamowe,

  • nadawca musi być wyraźnie zidentyfikowany,
  • różne kampanie, promocje i inne techniki marketingowe muszą być oznaczone; warunki uczestnictwa w nich również muszą być jasno określone,

– użytkownik ma prawo rezygnacji z dostawania wiadomości reklamowych.

Oferent zastrzega sobie prawo do wysłania wiadomości do klienta na numer telefonu podany podczas składania zamówienia, jeżeli towary nie zostaną odebrane 3 dni po otrzymaniu powiadomienia przez kuriera. Jeśli minęło więcej niż 5 dni, dostawca zastrzega sobie prawo do zadzwonienia do klienta na numer telefonu i poinformowania go, że przesyłka nie została jeszcze odebrana.

REKLAMACJE I ZWROTY TOWARÓW

Jeżeli konsument otrzymał już towar i odstąpił od umowy, jest zobowiązany zwrócić go lub przekazać firmie lub osobie upoważnionej przez firmę do przejęcia towarów, niezwłocznie lub nie później niż 30 dni po powiadomieniu o odstąpieniu od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy dostawca musi zwrócić wszystkie otrzymane płatności, którymi obciążono konsumenta w momencie zawarcia umowy (udzielenia zamówienia) w ciągu 30 dni od otrzymania towaru. Dostawca zwraca otrzymane płatności konsumentowi na jego rachunek bieżący, który konsument podaje podczas powrotu. Zwroty nie podlegają zwrotowi w gotówce.

W przypadku reklamacji lub potrzeby uzyskania dodatkowych informacji, możesz napisać do nas na adres [email protected]

Jedynym kosztem ponoszonym przez konsumenta w związku z odstąpieniem od umowy jest bezpośredni koszt zwrotu towaru (kupujący ponosi koszt zwrotu towaru). Użytkownik musi zwrócić produkty nieuszkodzone.

Wyślij produkt wraz z oryginalną fakturą, danymi kontaktowymi i numerem konta bankowego na adres oddziału:

PJU d.o.o. – GLS hub
Mełgiewska 30F, 
20-234 Lublin
Polska

Numer rejestracyjny (matična številka): 8071080000

Numer identyfikacji podatkowej (davčna številka): SI87709066

Podatnik VAT: TAK

Wpis do organu rejestrującego: 16.10.2017

Identyfikacja działalności gospodarczej: G47.910 – Sprzedaż detaliczna przeprowadzana wysyłkowo lub przez Internet Słowenia

ZRZECZENIE SIĘ

Dostawca dokłada wszelkich starań, aby zapewnić aktualność i dokładność informacji publikowanych na stronie internetowej. Jednak w niektórych przypadkach dostawca produktu może nie być w stanie go dostarczyć, ponieważ został wyprzedany i nie jest już dostępny w magazynie. Niemniej jednak cechy produktów, czas dostawy lub cena mogą ulec zmianie tak szybko, że dostawca nie poprawi informacji na stronach internetowych. W takim przypadku dostawca powiadomi klienta o zmianach i pozwoli mu wycofać się z zamówienia lub wymienić zamówiony przedmiot.

Chociaż dostawca stara się zapewnić dokładne zdjęcia sprzedawanych przedmiotów, wszystkie zdjęcia muszą być traktowane jako symboliczne. Fotografie nie gwarantują właściwości produktu.

Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany warunków prowadzenia działalności w dowolnym czasie i w dowolny sposób, z dowolnego powodu i bez uprzedniego powiadomienia.

REKLAMACJE I SPORY

Dostawca przestrzega obowiązujących przepisów dotyczących ochrony konsumentów. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby wypełnić swój obowiązek ustanowienia skutecznego systemu rozpatrywania reklamacji i wyznaczenia osoby, z którą w razie problemów klient może skontaktować się telefonicznie lub mailem. Reklamacja jest składana za pośrednictwem adresu e-mail [email protected] Procedura rozpatrywania reklamacji jest poufna. Firma stara się rozwiązywać spory pozasądowe.

PRAWO WŁASNOŚCI

Dostawca zastrzega sobie prawo własności nad wysyłanymi produktami, dopóki nie zostaną w pełni opłacone. Wszystkie ceny są w PLN.

RODO – Jakie dane osobowe gromadzimy:

DANE PERSONALNE

  • Imię Nazwisko
  • Adres e-mail
  • Inne dane kontaktowe (jeśli istnieją)

INFORMACJE OSOBISTE

  • Anonimowe dane
  • adres IP

Formularze online

Zbieramy twoje dane za pośrednictwem formularzy online w przypadku:

  • subskrybcji naszehgo newslettera,
  • komentarzy,
  • formularzy kontaktowych w celu ułatwienia komunikacji między dostawcą a odwiedzającym,
  • zakupów online, które służą do przetworzenia zakupu i wyeliminowania pakiet.

Gdy przesyłasz informacje wymagane w formularzu online za pośrednictwem naszej strony internetowej, zbieramy je wraz z adresem IP użytkownika i ścieżki użytkownika z przeglądarki, aby wykryć i wyeliminować spam. Twoje dane są przechowywane w plikach cookie w przeglądarce, co pozwala w łatwy sposób wykonać następnie: logowanie / komentarz / zakup… Więcej informacji na temat plików cookie i czasu ich trwania można znaleźć w sekcji Pliki cookie.

Media

W przypadku przesyłania zdjęć do witryny internetowej należy unikać przesyłania zdjęć z wbudowanymi danymi lokalizacji (EXIF GPS). Odwiedzający witrynę mogą pobierać zdjęcie jak i wszystkie informacje o lokalizacji z obrazów dostępnych w witrynie.

Umieszczone treści z innych witryn

Artykuły w tej witrynie mogą zawierać treści umieszczone przez użytkownika (np. Filmy, obrazy, artykuły itp.). Występujące treści z innych witryn zachowują się w taki sam sposób, jakby odwiedzający w tym samym czasie korzystał z  innej witryny.

Witryny te mogą gromadzić informacje o Tobie, wykorzystywać pliki cookie, umieszczać dodatkowe śledzenie stron trzecich i monitorować interakcje z tymi treściami, w których możliwe jest śledzenie interakcji z treściami dostępnymi, w tym przypadku mogą to być konta osobiste, jesteś zalogowany na danej stronie (np. Portale społecznościowe: Facebook, Instagram itp.).

Umowa o  przetwarzaniu danych osobowych

Jako osoba fizyczna jesteś świadomy i zgadzasz się, że webmaster może powierzyć indywidualne zadania związane z Twoimi danymi innym osobom (podmiotom przetwarzającym umowy). Podmioty przetwarzające umowy mogą przetwarzać poufne dane wyłącznie w imieniu dostawcy, w granicach upoważnienia dostawcy (w pisemnej umowie lub innym akcie prawnym) i zgodnie z celami określonymi w niniejszej polityce prywatności.

Procesorami umownymi, z którymi współpracuje webmaster są: obsługa księgowa, kancelarie prawne i inni dostawcy porad prawnych, dostawcy przetwarzania danych i analiz, dostawcy systemów informatycznych, dostawcy poczty e-mail, dostawcy systemów płatności, takich jak Adyen, PayPal, PayU, Klarna, Sofort, Multibanco, dotPay, Przelewy24 i inni, dostawcy zarządzania relacjami z klientami (CRM), Google (tylko identyfikacja plików cookie) w celach marketingowych, Facebook (tylko identyfikacja plików cookie) w celach marketingowych, adres e-mail do wyświetlania reklam na niestandardowych odbiorcach Facebooka).

Webmaster lub jego  podmioty umowy przetwarzają dane osobowe i nie będą przekazywać twoich danych osobowych nieupoważnionym stronom trzecim.

Zatrzymywanie danych osobowych

Webmaster będzie przechowywać Twoje dane osobowe tylko tak długo, jak jest to konieczne do osiągnięcia celu, dla którego dane osobowe zostały zebrane i dalej przetwarzane.

Jeśli zostawisz komentarz to jego metadane zostaną zachowane na czas nieokreślony. Dzięki temu możemy automatycznie rozpoznać i zatwierdzać dalsze komentarze zamiast trzymać je w kolejce.

Dla użytkowników logujących się na naszej stronie przechowujemy również dane osobowe, które znajdują w ich profilu użytkownika, do których mogą uzyskać dostęp, przeglądać, edytować lub usuwać swoje dane osobowe w dowolnym momencie. Administratorzy stron internetowych mogą również przeglądać te informacje.

Wolność wyboru

Informacje, które podajesz na swój temat, są kontrolowane przez Ciebie. Jeśli zdecydujesz się nie udostępniać swoich informacji webmasterowi, nie będziesz mieć dostępu do niektórych witryn lub funkcji w witrynie.

Automatyczne rejestrowanie informacji (danych nieosobowych) do celów statystycznych

Ta strona internetowa gromadzi anonimowe, nieosobowe informacje o wszystkich odwiedzających naszą stronę za pośrednictwem Google Analytics, rejestracjach, które w naszych podstronach są najczęściej odwiedzane, z których danych adresowych pochodzi IP, liczby odwiedzin, średni czas odwiedzin i niektóre inne dane. Ponieważ nowe przepisy RODO traktują śledzenie odwiedzających witryny jako dostarczenie danych osobowych, włącz tę opcję, aby pomóc nam w gromadzeniu danych analitycznych w celu zbadania skuteczności witryny. W ten sposób możemy ulepszyć stronę internetową. Zawsze możesz zrezygnować z ustawień.

Bezpieczeństwo

Webmaster dokłada wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo danych osobowych. Twoje dane są przez cały czas chronione przed utratą, zniszczeniem, fałszowaniem, manipulacją i nieautoryzowanym dostępem lub nieuprawnionym wykryciem.

Zgoda na przetwarzanie informacji od osób małoletniego 

Osoby niepełnoletnie w wieku poniżej 16 lat nie mogą udostępniać danych osobowych na stronie internetowej bez zgody (zgody lub zaakceptowania) posiadacza odpowiedzialności rodzicielskiej za dziecko (jednego z rodziców lub opiekunów).

Indywidualne prawa dotyczące przetwarzania danych

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki ochrony danych osobowych lub przetwarzania Twoich danych osobowych, możesz bez wahania skontaktować się z nami: [email protected]

Jako użytkownik naszej strony internetowej masz świadomość, że zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych i ogólnym rozporządzeniem RODO:

  • poprosimy Cię  o potwierdzenie dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych lub wyciągu z pliku danych osobowych, które dotyczą Ciebie,
  • poinformujemy Cię o celu przetwarzania i rodzaju przetwarzanych danych osobowych, a także wszelkich niezbędnych wyjaśnień w tym zakresie;
  • zawsze możesz poprosić o korektę danych osobowych
  • masz dostęp do profilu osobowego, w którym edytujesz dane osobowe
  • masz prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych:
  • jeśli kwestionujesz dokładność danych (przetwarzanie jest ograniczone do okresu, który pozwala nam zweryfikować dokładność danych osobowych);
  • jeśli przetwarzanie jest niezgodne z prawem i sprzeciwiasz się usunięciu Twoich danych osobowych i zamiast tego żądasz ograniczenia ich wykorzystania;
  • jako administrator danych osobowych nie potrzebujemy ich do uzgodnionych celów przetwarzania, ale Tobie mogą pomóc w egzekwowaniu, wdrożeniu czy obronie roszczeń prawnych;
  • w przypadku wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, dopóki nie zostaną zweryfikowane, czy uzasadnione powody administratora danych prawo przeważa nad powodami. 

Powiadomienie organu nadzorczego o naruszeniu danych osobowych

W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych, webmaster jest zobowiązany poinformować właściwy organ nadzorczy, chyba że istnieje prawdopodobieństwo, że naruszenie nie zagrozi prawom i wolnościom osób.

Pliki cookies (ciasteczka)

Nasza strona internetowa BestnFast wykorzystuje pliki cookie.

Pliki cookie to małe pliki, które są przechowywane na komputerze podczas odwiedzania naszej strony internetowej. W ten sposób strona internetowa ułatwia korzystanie z funkcji, dzięki przechowywanym plikom cookie rozpoznaje komputer i umożliwia łatwiejsze korzystanie z naszych usług. Używamy plików cookie, które pokazują nam, ilu użytkowników odwiedza naszą stronę internetową i jak często, a także dostarczają informacji o tym, które oferty są dla Ciebie interesujące, a na podstawie opinii możemy jeszcze lepiej dostosować ofertę do Twoich potrzeb.

Pliki cookie są przechowywane w domenie wybranej przeglądarki, z której korzystasz na komputerze, dzięki czemu możesz ograniczyć, usunąć lub wyłączyć przechowywane pliki cookie z komputera według własnego uznania.

Dlaczego potrzebne są pliki cookie?

Sam plik cookie nie zawiera ani nie gromadzi informacji. Jeśli jednak jest odczytywany przez serwer wraz z przeglądarką internetową, może to pomóc naszej stronie internetowej w przygotowaniu dla Ciebie bardziej spersonalizowanej oferty. Tylko serwer, który wysyła plik cookie, może go odczytać i używać. W rezultacie stosowanie plików cookie sprawia, że ​​przeglądanie naszej strony internetowej jest szybsze i łatwiejsze.

Pliki cookie, których używamy na naszej stronie internetowej, umożliwiają działanie naszej witryny, monitorowanie statystyk odwiedzin i pomagają nam zrozumieć, które z naszych ofert są dla Ciebie najbardziej interesujące.

Informujemy, że pliki cookie nie gromadzą danych osobowych ani nie są nosicielami wirusów lub nie mogą uszkodzić twoich urządzeń.

Rodzaje plików cookie i wykorzystanie na naszej stronie internetowej

Tymczasowe lub sesyjne pliki cookie są „aktywne” od momentu otwarcia przeglądarki do momentu zakończenia sesji i zamknięcia przeglądarki. Są one usuwane z komputera po zamknięciu przeglądarki. Witryna używa ich do przechowywania tymczasowych informacji, np. zamówienie wybranego produktu, które pomoże również poprawić działanie i użyteczność naszej strony internetowej.

Trwałe lub gromadzone pliki cookie (trwałe pliki cookie) pozostają przechowywane nawet po zakończeniu sesji i pozostają na komputerze przez około. 6 miesięcy. Strona korzysta z nich np. analizować wizyty na naszej stronie, abyśmy mogli dalej ulepszać naszą ofertę.

Analityczne pliki cookie Google Analytics: służą do zbierania informacji o tym, jak korzystasz z naszej witryny, a także informują nas o liczbie odwiedzających naszą witrynę. Te informacje są gromadzone w formie anonimowej, pomagają nam poprawić aspekt użytkownika witryny. Niektóre z nich są używane tylko na czas trwania sesji i są usuwane natychmiast po zakończeniu, podczas gdy inne są przechowywane przez okres do 2 lat, jak pokazano w poniższej tabeli.

Nazwa pliku cookieCzas przetwarzaniaOpis
1P_JAR1 miesiącgoogle
NID6 miesięcygoogle
PH_HPXY_CHECKDo końca trwania sesjiCMS system, utrzymanie sesji użytkownika
pll_language1 rokPlik cookie dzięki, któremu zapamiętywany jest preferowany język na stronie
__unam9 miesięcyShareThis rozwiązanie do udostępnienia treści
__sharethis_cookie_test__Do końca trwania sesjiShareThis rozwiązanie do udostępnienia treści
__shame1 rokShareThis rozwiązanie do udostępnienia treści
__uset1 dzieńShareThis rozwiązanie do udostępnienia treści

Google Analytics

Nazwa pliku cookieCzas przetwarzaniaOpis
_ga2 lataStatystyka wyświetleń strony internetowej
_gat10 minutDostosowanie liczby przesłanych żądań Google Analytics.
_gid24 godzinyRóżnica pomiędzy użytkownikami.
_utmx2 lataAnalityka sklepu
_utmxx2 lataAnalityka sklepu
fr1 miesiącWtyczka operatora Facebook 

Nie przekazujemy danych zebranych za pomocą własnych plików cookie stronom trzecim.

Kontrola plików cookie

Możesz zdecydować o użyciu plików cookie. Zawsze możesz zaakceptować lub odrzucić lub usunąć pliki cookie w całości / części. Wyłącz je.

Instrukcje zarządzania plikami cookie:

Google Chrome

Kliknij „Narzędzia” u góry przeglądarki i wybierz „Ustawienia”. 2. Kliknij „Pokaż ustawienia zaawansowane”, przewiń do sekcji „Prywatność” i kliknij przycisk „Ustawienia treści”. 3. Wybierz „Zezwól na lokalną konfigurację danych”.

Microsoft Internet Explorer 6.0, 7.0, 8.0, 9.0

Kliknij „Narzędzia” u góry przeglądarki i wybierz „Opcje internetowe”, a następnie kliknij kartę „Prywatność”.

Upewnij się, że Twój poziom prywatności jest ustawiony na średni lub niższy, co pozwoli na stosowanie plików cookie w przeglądarce. 3. Ustawienie powyżej środkowego poziomu spowoduje wyłączenie korzystania z plików cookie.

Mozilla Firefox

Kliknij „Narzędzia” u góry przeglądarki i wybierz „Opcje”. > 2. Następnie wybierz ikonę „Prywatność”. > 3. Kliknij „Pliki cookie” i wybierz „Zezwalaj stronom na tworzenie plików cookie”.

Safari

Kliknij ikonę koła zębatego u góry przeglądarki i wybierz „Ustawienia”. 2. Kliknij „Prywatność”, a następnie zaznacz „Wyłącz pliki cookie innych firm i reklamowe pliki cookie”. 3. Kliknij „Zapisz”.

Jak zarządzać plikami cookie na komputerze Mac

Aby włączyć obsługę plików cookie w naszej witrynie, wykonaj poniższe czynności.

Microsoft Internet Explorer 5.0 na OSX

Kliknij „Eksplorator” u góry przeglądarki i wybierz „Ustawienia”. 2. Przewiń w dół do „Ciasteczek” w sekcji „Skrzynka odbiorcza”. 3. Wybierz opcję „Nigdy nie pytaj”.

Safari na OSX

Kliknij „Safari” u góry przeglądarki i wybierz „Ustawienia”. 2. Kliknij „Prywatność”, a następnie „Włącz korzystanie z plików cookie”. 3. Wybierz „Tylko odwiedzone strony”.

Mozilla i Netscape na OSX

Kliknij „Mozilla” lub „Netscape” u góry przeglądarki i wybierz „Ustawienia”. 2. Przewiń w dół do „Ciasteczek” w sekcji „Prywatność i bezpieczeństwo”. 3. Wybierz opcję „Zezwalaj na pliki cookie tylko w źródłowej witrynie internetowej”.

Opera

Kliknij „Menu” u góry przeglądarki i wybierz „Ustawienia”. 2. Następnie wybierz „Opcje” i zakładkę „Zaawansowane”. 3. Wybierz opcję „Włącz korzystanie z plików cookie”.